Monday, April 1, 2013

#71 Heartbreaker you got da best of meee

Spring has thrusted itself upon us, and what a better way to celebrate the vibrant season than with some new Mon Tissu dresses?



Vittoria

Hair: Magika - Volume
Dress: Mon Tissu - Rokoray -Tulips
Shoes: House of Fox - Carla Pumps



Octagons

Hair: Magika - Plenty
Glasses: Entente - Gregoire
Dress: Mon Tissu - Rokoray - Watercolor
Nails: Nylon Outfitters - Art Nails - Brights
Socks: Fashionably Dead - Knee High Mesh Socks
Shoes: Monso - My Studded Oxford (Fameshed)

Pose:[LM] Whump Bump! (Pose Fair)



Vittoria

Hair: Magika - Volume
Dress: Mon Tissu - Rokoray - Apples
Nails: Pixel Mode - Diamond Edition Mesh Nails
Glasses: Tres Blah - Lolita Sunglasses
Shoes: Mon Tissu - Montsegur Pumps



Octagons

Hair: Truth - Elisha
Dress: Mon Tissu - Rokoray - Green
Nails: Nylon Outfitters - Art Nails - Brights
Socks: Sheer - Knee Highs 03:Under
Keychain: Gizza - Handkeys
Shoes: House of Fox - Carla Pumps
Pose:Dream Print - New Year's Kimonos (Pose Fair)

No comments:

Post a Comment